Статтю присвячено аналізу досвіду використання інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх філологів. Узагальнено класифікацію інтерактивних методів навчання. Виявлено, що комунікативна компетентність є самостійним компонентом професійної компетентності філолога. Доведено ефективність використання інтерактивних технологій навчання у фаховій підготовці філолога.
Статья посвящена анализу опыта использования интерактивных технологий в процессе подготовки будущих филологов. Обобщена классификация интерактивных методов обучения. Выявлено, что коммуникативная компетентность является самостоятельным компонентом профессиональной компетентности филолога. Доказана эффективность использования интерактивных технологий обучения в профессиональной подготовке филолога.
The article is devoted to the analysis of using the interactive learning technologies in the professional training of future philologists. The classification of the interactive learning technologies is highlighted in the article. The communication competence is defined as a self-determined component of the professional competence of philologists. The efficiency of the interactive learning technologies in the professional training of philologists is proved.