DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19444
Title: Професійна підготовки майбутніх філологів засобами інтерактивних технологій
Authors: Мірошниченко, В. М.
Keywords: професійна підготовка
інтерактивні технології навчання
комунікативна компетентність
професійні навички
імітаційні технології
неімітаційні технології
профессиональная подготовка
интерактивные технологии обучения
коммуникативная компетентность
профессиональные навыки
имитационные технологии
неимитационные технологии
professional training
interactive learning technologies
communicative competence
professional skills
imitative technologies
unimitative technologies
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мірошниченко, В. М. Професійна підготовки майбутніх філологів засобами інтерактивних технологій / В. М. Мірошниченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 105-112.
Abstract: Статтю присвячено аналізу досвіду використання інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх філологів. Узагальнено класифікацію інтерактивних методів навчання. Виявлено, що комунікативна компетентність є самостійним компонентом професійної компетентності філолога. Доведено ефективність використання інтерактивних технологій навчання у фаховій підготовці філолога.
Статья посвящена анализу опыта использования интерактивных технологий в процессе подготовки будущих филологов. Обобщена классификация интерактивных методов обучения. Выявлено, что коммуникативная компетентность является самостоятельным компонентом профессиональной компетентности филолога. Доказана эффективность использования интерактивных технологий обучения в профессиональной подготовке филолога.
The article is devoted to the analysis of using the interactive learning technologies in the professional training of future philologists. The classification of the interactive learning technologies is highlighted in the article. The communication competence is defined as a self-determined component of the professional competence of philologists. The efficiency of the interactive learning technologies in the professional training of philologists is proved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19444
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miroshnychenko.pdf328.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.