Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kavytska, T.
dc.contributor.author Osidak, V.
dc.date.accessioned 2018-06-04T12:00:17Z
dc.date.available 2018-06-04T12:00:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Kavytska, T. Self-assessment in teaching grammar: raising grammatical awareness of philology majors : Самооцінювання у навчанні граматики : підвищення граматичної обізнаності студентів-філологів / T. Kavytska, V. Osidak // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 55-64. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19435
dc.description.abstract This paper suggests an updated look at self and peer assessment in fostering grammar acquisition. It describes an explicit model of grammar teaching which aims at raising grammatical awareness in students majoring in Philology. The authors advocate self and peer assessment practices that furnish students with the strategies to make observations of grammar phenomena, work out the rules and apply them for effective communication. The authors claim that besides grammatical abilities in four speech skills, it is essential to recognize grammatical knowledge as an effective means of foreign language learning, especially when it comes to adult learners. Based on this rationale, they offer sample activities for explicit grammar teaching through utilizing self and peer assessment. ua
dc.description.abstract У статті пропонується перегляд ролі самооцінювання та взаємооцінювання у вивченні граматики студентами мовних спеціальностей. Описано експліцитну модель викладання граматики, яка спрямована на підвищення граматичної обізнаності студентів за рахунок розвитку умінь критичного осмислення граматичних явищ та свідомого застосування їх у спілкуванні. Обґрунтована практика самоооцінювання й взаємооцінювання відповідає цілям викладання граматики у вищій школі та спирається на чотириетапний процес формування граматичної компетенції. Автори розглядають граматичні знання як ефективний засіб свідомого вивчення іноземної мови та пропонують завдання на підвищення граматичної обізнаності студентів із залученням самооцінювання та взаємооцінювання. ua
dc.description.abstract В статье пересматривается роль самооценивания и взаимоооценивания в изучении грамматики студентами языковых специальностей в рамках эксплицитной модели преподавания грамматики. Указанная модель нацелена на повышение грамматической осознанности студентов за счет развития умений критического осмысления грамматических явлений и сознательного применения их в речи. Авторы рассматривают грамматические знания как эффективное средство сознательного изучения иностранного языка и предлагают задания на повышение грамматической осознанности студентов с привлечением практики самооценивания и взаимоооценивания. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject explicit grammar teaching ua
dc.subject grammatical knowledge and abilities ua
dc.subject raising grammatical awareness ua
dc.subject self and peer assessment ua
dc.subject самооцінювання та взаємооцінювання ua
dc.subject експліцитне викладання граматики ua
dc.subject граматичні знання та навички ua
dc.subject розвиток умінь критичного осмислення граматичних явищ ua
dc.subject самооценивание и взаимоооценивание ua
dc.subject эксплицитное преподавания грамматики ua
dc.subject грамматические знания и навыки ua
dc.subject развитие умений критического осмысления грамматических явлений ua
dc.subject.classification 378.016:811’36 ua
dc.title Self-assessment in teaching grammar: raising grammatical awareness of philology majors ua
dc.title.alternative Самооцінювання у навчанні граматики: підвищення граматичної обізнаності студентів-філологів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу