The research has proved that the diversity of a university’s faculty, staff and students influences its strength, productivity, and intellectual personality. Diversity of experience, age, physical ability, religion, race, ethnicity, gender and many other attributes contributes to the richness of the environment for teaching. It has been found out that diversity is also needed in discipline, intellectual outlook, cognitive style, and personality to offer students the breadth of ideas that constitute a dynamic intellectual community.
Проведене дослідження дало підстави ствержувати, що диверситивність факультету університету, співробітників та студентів впливає на силу, продуктивність та інтелектуальний розвиток особистості. Саме диверситивність в розумінні досвіду, віку, фізичних здібностей, віросповідання, раси, етнічності, статі слугує вагомим грунтом для всебічного розвитку студента як особистості. З’ясовано, що інтегрування диверситивності як необхідної складової у навчальні дисципліни є необхідною константою, що сприяє формуванню інтелектуального світогляду, пізнавального стилю; та озброїти майбутнього випусника арсеналом знань та навичок необхідних для функціонування в динамічній інтелектуальній спільноті.
Проведенное исследование дало основания утверждать, что диверситивность факультета университета, сотрудников и студентов влияет на силу, производительность и интеллектуальное развитие личности. Именно диверситивность в понимании опыта, возраста, физических способностей, вероисповедания, расы, этничности, пола служит весомой почвой для всестороннего развития студента как личности. Выяснено, что интегрирование диверситивности как необходимой составляющей в учебные дисциплины является необходимой константой, способствует формированию интеллектуального мировоззрения, познавательного стиля; и вооружит будущего выпускника арсеналом знаний и навыков необходимых для функционирования в динамическом интеллектуальном сообществе.