DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19414
Title: Teaching students within diverse environment in us universities
Other Titles: Навчання студентів у дивеситивному середовищі в університетах США
Authors: Bezukh, Y. S.
Keywords: multicultural education
polyenthinc education
diversity
curriculum
полікультурна освіта
поліцентична освіта
диверситивність
навчальна програма
поликультурное образование
диверситивность
полиэтническое образование
учебная программа
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Bezukh, Y. S. Teaching students within diverse environment in us universities = Навчання студентів у дивеситивному середовищі в університетах США / Y. S. Bezukh // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 25-33.
Abstract: The research has proved that the diversity of a university’s faculty, staff and students influences its strength, productivity, and intellectual personality. Diversity of experience, age, physical ability, religion, race, ethnicity, gender and many other attributes contributes to the richness of the environment for teaching. It has been found out that diversity is also needed in discipline, intellectual outlook, cognitive style, and personality to offer students the breadth of ideas that constitute a dynamic intellectual community.
Проведене дослідження дало підстави ствержувати, що диверситивність факультету університету, співробітників та студентів впливає на силу, продуктивність та інтелектуальний розвиток особистості. Саме диверситивність в розумінні досвіду, віку, фізичних здібностей, віросповідання, раси, етнічності, статі слугує вагомим грунтом для всебічного розвитку студента як особистості. З’ясовано, що інтегрування диверситивності як необхідної складової у навчальні дисципліни є необхідною константою, що сприяє формуванню інтелектуального світогляду, пізнавального стилю; та озброїти майбутнього випусника арсеналом знань та навичок необхідних для функціонування в динамічній інтелектуальній спільноті.
Проведенное исследование дало основания утверждать, что диверситивность факультета университета, сотрудников и студентов влияет на силу, производительность и интеллектуальное развитие личности. Именно диверситивность в понимании опыта, возраста, физических способностей, вероисповедания, расы, этничности, пола служит весомой почвой для всестороннего развития студента как личности. Выяснено, что интегрирование диверситивности как необходимой составляющей в учебные дисциплины является необходимой константой, способствует формированию интеллектуального мировоззрения, познавательного стиля; и вооружит будущего выпускника арсеналом знаний и навыков необходимых для функционирования в динамическом интеллектуальном сообществе.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19414
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezukh.pdf281.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.