Стаття розглядає педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музики. Окреслені педагогічні умови забезпечують: системне вивчення художньої інформації; ефективну організацію художньо-інформаційного середовища; інтенсифікацію художньо-інформаційної діяльності на диригентсько-хорових заняттях. Педагогічні умови обгрунтовані як спеціально створені взаємопов’язані вимоги цілеспрямованого вивчення диригентсько-хорових дисциплін, необхідних для забезпечення найбільшої результативності навчання.
Статья рассматривает педагогические условия формирования художественно-информационной компетентности будущих учителей музыки. Выделенные педагогические условия обеспечивают: системное изучение художественной информации; эффективную организацию художественно-информационной среды; интенсификацию художественно-информационной деятельности на дирижерско-хоровых занятиях. Педагогические условия обоснованы как специально созданные взаимосвязанные требования целенаправленного изучения дирижерско-хоровых дисциплин, необходимых для обеспечения наибольшей результативности обучения.
The article examines the pedagogical conditions of artistic and informative competence of future music teachers. Outlining pedagogical conditions provide: a systematic study of artistic media; Art and effective organization of the informational environment; intensifying artistic and information activities of conducting and choral studies. Pedagogical conditions specifically informed as create linked demands purposeful study conducting and choral disciplines necessary to ensure the greatest impact study.