DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19368
Title: Педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів
Authors: Чжан Няньхуа
Keywords: педагогічні умови
художньо-інформаційна компетентність
майбутні вчителі музики
диригентсько-хорові заняття
педагогические условия
художественно-информационная компетентность
будущие учителя музыки
дирижерско-хоровые занятия
pedagogical conditions
art and information competence
future music teacher
conductor and choral classes
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чжан Няньхуа. Педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів / Чжан Няньхуа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 59-62.
Abstract: Стаття розглядає педагогічні умови формування художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музики. Окреслені педагогічні умови забезпечують: системне вивчення художньої інформації; ефективну організацію художньо-інформаційного середовища; інтенсифікацію художньо-інформаційної діяльності на диригентсько-хорових заняттях. Педагогічні умови обгрунтовані як спеціально створені взаємопов’язані вимоги цілеспрямованого вивчення диригентсько-хорових дисциплін, необхідних для забезпечення найбільшої результативності навчання.
Статья рассматривает педагогические условия формирования художественно-информационной компетентности будущих учителей музыки. Выделенные педагогические условия обеспечивают: системное изучение художественной информации; эффективную организацию художественно-информационной среды; интенсификацию художественно-информационной деятельности на дирижерско-хоровых занятиях. Педагогические условия обоснованы как специально созданные взаимосвязанные требования целенаправленного изучения дирижерско-хоровых дисциплин, необходимых для обеспечения наибольшей результативности обучения.
The article examines the pedagogical conditions of artistic and informative competence of future music teachers. Outlining pedagogical conditions provide: a systematic study of artistic media; Art and effective organization of the informational environment; intensifying artistic and information activities of conducting and choral studies. Pedagogical conditions specifically informed as create linked demands purposeful study conducting and choral disciplines necessary to ensure the greatest impact study.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19368
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhan Niankhua.pdf252.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.