У статті розглянуто специфіку вокально-слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено місце співацької підготовки студентів у музично-професійному навчанні майбутніх учителів музики. Окреслено значення формування музично-слухових уявлень майбутнього вчителя музики у фаховій підготовці студентів мистецьких спеціальностей педагогічних ВНЗ. Підкреслено значення вокально-слухових координацій в процесі оцінювання рівнів професійності якості звучання співацького голосу.
В статье рассмотрена специфика вокально-слуховой деятельности будущего учителя музыкального искусства. Определено место певческой подготовки студентов в музыкально-профессиональном обучении будущих учителей музыки. Выделено значение формирования музыкально-слуховых представлений будущего учителя музыки в профессиональной подготовке студентов художественных специальностей педагогических вузов. Подчеркнуто значение вокально-слуховых координаций в процессе оценки уровней профессиональности качества звучания певческого голоса.
The article deals with the specifics of vocal and auditory future teacher of music. The place of the singers in the training of students of music and professional training of future teachers of music. Outlined value formation musical and auditory representations of the future music teachers in professional training of students of art specialties pedagogical universities. The place vocal and auditory coordination in assessing levels of professional sound quality voice.