DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19366
Title: Специфіка вокально-слухової діяльності майбутнього вчителя музики
Authors: Гу Цзін
Keywords: слухова діяльність
вокальний слух
вокально-педагогічний слух
вокально-слухові уявлення
вокально-слухова координація
слуховая деятельность
вокальный слух
вокально-педагогический слух
вокально-слуховые представления
вокально-слуховая координация
auditory activity
hearing vocal
vocal-pedagogical hearing
vocal and auditory presentation
vocal and auditory coordination
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гу Цзін. Специфіка вокально-слухової діяльності майбутнього вчителя музики / Гу Цзін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 50-54.
Abstract: У статті розглянуто специфіку вокально-слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено місце співацької підготовки студентів у музично-професійному навчанні майбутніх учителів музики. Окреслено значення формування музично-слухових уявлень майбутнього вчителя музики у фаховій підготовці студентів мистецьких спеціальностей педагогічних ВНЗ. Підкреслено значення вокально-слухових координацій в процесі оцінювання рівнів професійності якості звучання співацького голосу.
В статье рассмотрена специфика вокально-слуховой деятельности будущего учителя музыкального искусства. Определено место певческой подготовки студентов в музыкально-профессиональном обучении будущих учителей музыки. Выделено значение формирования музыкально-слуховых представлений будущего учителя музыки в профессиональной подготовке студентов художественных специальностей педагогических вузов. Подчеркнуто значение вокально-слуховых координаций в процессе оценки уровней профессиональности качества звучания певческого голоса.
The article deals with the specifics of vocal and auditory future teacher of music. The place of the singers in the training of students of music and professional training of future teachers of music. Outlined value formation musical and auditory representations of the future music teachers in professional training of students of art specialties pedagogical universities. The place vocal and auditory coordination in assessing levels of professional sound quality voice.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19366
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gu Tszin.pdf268.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.