Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Короткова, Раїса Іванівна
dc.contributor.author Кірмуц, Євген Олегович
dc.date.accessioned 2018-05-17T12:36:09Z
dc.date.available 2018-05-17T12:36:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Короткова, Р. І. Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності / Р. І. Короткова, Є. О. Кірмуц // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 42-48. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19168
dc.description.abstract У статті розглянуто поняття «компетентності» в аспекті соціально-педагогічної роботи; визначено поняття «професійна компетентність» і охарактеризовано ключові складові професійності майбутніх фахівців соціальної сфери: соціального педагога та соціального працівника. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної діяльності вагомим є соціально-педагогічна компетентність як показник професійності. Відповідно до ключових і базових складових соціально-педагогічної компетенції основною складовою є комунікативна компетентність, яка є показником сформованості професійної складової «Я-концепції» та готовності до професійної діяльності. ua
dc.description.abstract Professional communicative competence as an indicator of readiness for professional socio-pedagogical activities.The article views the term «competence» in aspect of social and educational work; it defines the term «professional competence» and characterizes key components of professionalism of future specialists of social sphere: a social educator and a social worker. It determines that social and pedagogical competence, as an indicator of professionalism, is very important for the successful social and educational activities. According to key and basic components of socio-pedagogical competence, the communicative competence is the main component, which is an indicator of formation of professional component «self-concept» and readiness for professional activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject критерії професіоналізму ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject базові характеристики компетентності ua
dc.subject ключові компетентності ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject показники професійної компетентності ua
dc.subject професійно-педагогічна компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject соціальний педагог ua
dc.subject соціальний працівник ua
dc.subject professionncealism ua
dc.subject criteria of professionalism ua
dc.subject compete ua
dc.subject competence basic characteristics ua
dc.subject key competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional competence indicators ua
dc.subject professional pedagogical competence ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject social educator ua
dc.subject social worker ua
dc.subject.classification 378.011.3–051 ua
dc.subject.classification 36 ua
dc.title Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу