У статті представлено результати категоріально-понятійного аналізу проблеми розвитку комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. Здійснено теоретичний аналіз означеної проблеми у філософській, педагогічній, лінгводидактичній, методичній, психологічній літературі. Визначено зміст та сутність базових понять дослідження: «компетентність», «професійна компетентність», «мовно-комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність педагогічних працівників», «розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників», «розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти», «комунікація».
The article presents the results of categorical and conceptual analysis of the problem of development of communicative competence of teachers in the system of postgraduate education. Theoretical analysis of the specified problem in philosophical, pedagogical, linguodidactic, methodical, psychological literature is carried out. The content and essence of the basic concepts of the research are determined: «competence», «professional competence», «linguistic-communicative competence», «communicative competence», «communicative competence of a teacher», «development of communicative competence of a teacher», «development communicative competence of a teacher in the system of postgraduate education», «communication».