Покажчики предметного тестування ЗНО надійно характеризують рівень знань студентів на початку навчання у ВНЗ, але їх недостатньо для прогнозування академічної успішності в подальшому. Про це свідчить аналіз оцінювання роботи студентів радіофізичного факультету протягом першого семестру. Студентам наукоємних спеціальностей ще треба мати здатність до освоєння складних дисциплін та адаптації до напруженого навчального процесу. Підвищенню
прогностичної валідності результатів ЗНО може сприяти тестування навчальної компетентності абітурієнтів.
Indicators of independent external evaluation (IEE) characterize the level of students’ knowledge objectively in the beginning of their studies at the university but is not enough to predict his academic achievements in the future. This conclusion was made as result of monitoring of students work at the Faculty o f Radiophysics during the first semester. Students of high scientific-based speciality need ability to master complex subjects and adapt to the intense learning process. Educational competence testing could improve predictive validity of the IEE results.