DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18018
Title: Прогностичні властивості результатів ЗНО з фізики студентів наукоємних спеціальностей
Authors: Драган, Є. В.
Жарких, Ю. С.
Нечипорук, О. Ю.
Третяк, О. В.
Keywords: прогностична валідність
поточний контроль
наукоємні спеціальності
тест здатностей
predictive validity
current control
science intensive specialty
training competence test
Issue Date: 2003
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Прогностичні властивості результатів ЗНО з фізики студентів наукоємних спеціальностей / Є. В. Драган, О. Ю. Нечипорук, О. В. Третяк, Ю. С. Жарких // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 47-53.
Abstract: Покажчики предметного тестування ЗНО надійно характеризують рівень знань студентів на початку навчання у ВНЗ, але їх недостатньо для прогнозування академічної успішності в подальшому. Про це свідчить аналіз оцінювання роботи студентів радіофізичного факультету протягом першого семестру. Студентам наукоємних спеціальностей ще треба мати здатність до освоєння складних дисциплін та адаптації до напруженого навчального процесу. Підвищенню прогностичної валідності результатів ЗНО може сприяти тестування навчальної компетентності абітурієнтів.
Indicators of independent external evaluation (IEE) characterize the level of students’ knowledge objectively in the beginning of their studies at the university but is not enough to predict his academic achievements in the future. This conclusion was made as result of monitoring of students work at the Faculty o f Radiophysics during the first semester. Students of high scientific-based speciality need ability to master complex subjects and adapt to the intense learning process. Educational competence testing could improve predictive validity of the IEE results.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18018
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dragan.pdf520.92 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.