Робота присвячена висвітленню проблеми тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю, розглянуто підходи до розуміння сутності понять „тривоги” та „тривожності”, охарактеризовано психологічні особливості підлітків з легкою розумовою відсталістю та описано завдання їх вирішення в проведеному експерименті на базі спеціальної школи-інтернат №26.
Работа посвящена проблеме тревожности у подростков с легкой умственной отсталостью, рассмотрены подходы к пониманию сущности понятий „тревоги” и „тревожности”, охарактеризованы психологические особенности
подростков с легкой умственной отсталостью и описаны задачи их решения в проведенном эксперименте на базе
специальной школы-интернат №26.
The article is devoted to consideration of the problem of anxiety for teenagers with mild mental retardation, examined
approaches to understanding the concepts of “trepidation” and “anxiety”, characterized the psychological characteristics of teenagers with mild mental retardation and described the task to solve them with an experiment conducted on the basis of Special Boarding School № 26.