DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17158
Title: Експериментальне вивчення особистісної тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю
Authors: Огороднійчук, З. В.
Ратушна, Т. С.
Keywords: тривога
тривожність
відкрита тривожність
прихована тривожність
компенсуюча тривожність
регульована тривожність
"культивована" тривожність
розумова відсталість
тревога
тревожность
открытая тревожность
скрытая тревожность
компенсирующая тревожность
регулируемая тревожность
"культивируемая" тревожность
умственная отсталость
trepidation
uneasy
open anxiety
latent anxiety
anxiety compensating
adjustable anxiety
"cultivated" anxiety
mental retardation
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Огороднійчук, З. В. Експериментальне вивчення особистісної тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю / З. В. Огороднійчук, Т. С. Ратушна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 368-370.
Abstract: Робота присвячена висвітленню проблеми тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю, розглянуто підходи до розуміння сутності понять „тривоги” та „тривожності”, охарактеризовано психологічні особливості підлітків з легкою розумовою відсталістю та описано завдання їх вирішення в проведеному експерименті на базі спеціальної школи-інтернат №26.
Работа посвящена проблеме тревожности у подростков с легкой умственной отсталостью, рассмотрены подходы к пониманию сущности понятий „тревоги” и „тревожности”, охарактеризованы психологические особенности подростков с легкой умственной отсталостью и описаны задачи их решения в проведенном эксперименте на базе специальной школы-интернат №26.
The article is devoted to consideration of the problem of anxiety for teenagers with mild mental retardation, examined approaches to understanding the concepts of “trepidation” and “anxiety”, characterized the psychological characteristics of teenagers with mild mental retardation and described the task to solve them with an experiment conducted on the basis of Special Boarding School № 26.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17158
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ogorodniichuk_Ratushna.pdf181.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.