У статті розглядається проблема застосування Flash-технологій у навчальному процесі
педагогічних ВНЗ.
Автор аналізує роль та місце застосування Flash-технологій у процесі підготовки
майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей, як перспективного напрямку побудови
ефективного процесу засвоєння навчального матеріалу студентами вищих педагогічних закладів
освіти.
В статье рассматривается проблема использования Flash-технологий в учебном процессе
педагогических вузов.
Автор анализирует роль и место использований Flash-технологий в процессе подготовки
будущих учителей физико-математических специальностей, как перспективного направления
построения эффективного процесса усвоения учебного материала студентами высших
педагогический учебных заведений.
The problem of the article is using Flash-technology in education teaching high school.
The author examines the role and place using of Flash-technologies in the training of future
teachers physical and mathematical specialties, as a promising process towards building an effective
learning by students of higher educational establishments.