DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 35 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16693
Title: Роль та місце FLASH-технологій у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей
Authors: Швецова, Г. А.
Keywords: Flash-технології
Flash-анімації
комп’ютерна техніка
навчальний процес
вищий педагогічний навчальний заклад
Flash-технологий
Flash-анимация
компьютерная техника
высшие педагогическое учебное заведение
Flash-technology
Flash-animation
computer equipment
educational process
higher educational establishment
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Швецова, Г. А. Роль та місце FLASH-технологій у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей / Г. А. Швецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 183-187.
Abstract: У статті розглядається проблема застосування Flash-технологій у навчальному процесі педагогічних ВНЗ. Автор аналізує роль та місце застосування Flash-технологій у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей, як перспективного напрямку побудови ефективного процесу засвоєння навчального матеріалу студентами вищих педагогічних закладів освіти.
В статье рассматривается проблема использования Flash-технологий в учебном процессе педагогических вузов. Автор анализирует роль и место использований Flash-технологий в процессе подготовки будущих учителей физико-математических специальностей, как перспективного направления построения эффективного процесса усвоения учебного материала студентами высших педагогический учебных заведений.
The problem of the article is using Flash-technology in education teaching high school. The author examines the role and place using of Flash-technologies in the training of future teachers physical and mathematical specialties, as a promising process towards building an effective learning by students of higher educational establishments.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16693
Appears in Collections:Випуск 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.