У навчанні англійської мови актуальним є застосування нових методів, розробка яких
відбувається з опорою на певну психологічну теорію. В статті автор обґрунтовує, що засвоєння
іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається за умови активації уваги, мислення і
оптимального прояву організованості особистості студентів. Автор наводить приклади ігор і
завдань на практичних заняттях англійської мови.
В обучении иностранному языку актуальным является употребление новых методов,
разработка которых осуществляется с опорой на определённую психологическую теорию. В
статье автор обосновывает, что усвоение иноязычной речевой деятельности осуществляется
при условии активации внимания, мышления и оптимального проявления организованности
личности студентов. Автор приводит примеры игр и заданий на практических занятиях по
английскому языку.
The use of new methods, development of that comes true with support of a certain psychological
theory, is actual in educating of the foreign language. In the article an author grounds, that mastering of
foreign speech activity comes true on condition of activating of attention, thinking and optimal display of
good organization of students’ personality. The author makes examples of games and tasks at English
lessons.