ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Василенко, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T13:22:44Z | |
dc.date.available | 2017-11-20T13:22:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Василенко, О. М. Активація психологічних факторів навчання для підвищення ефективності оволодіння іноземною мовою / О. М. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 40-44. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16552 | |
dc.description.abstract | У навчанні англійської мови актуальним є застосування нових методів, розробка яких відбувається з опорою на певну психологічну теорію. В статті автор обґрунтовує, що засвоєння іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається за умови активації уваги, мислення і оптимального прояву організованості особистості студентів. Автор наводить приклади ігор і завдань на практичних заняттях англійської мови. | ua |
dc.description.abstract | В обучении иностранному языку актуальным является употребление новых методов, разработка которых осуществляется с опорой на определённую психологическую теорию. В статье автор обосновывает, что усвоение иноязычной речевой деятельности осуществляется при условии активации внимания, мышления и оптимального проявления организованности личности студентов. Автор приводит примеры игр и заданий на практических занятиях по английскому языку. | ua |
dc.description.abstract | The use of new methods, development of that comes true with support of a certain psychological theory, is actual in educating of the foreign language. In the article an author grounds, that mastering of foreign speech activity comes true on condition of activating of attention, thinking and optimal display of good organization of students’ personality. The author makes examples of games and tasks at English lessons. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | увага | ua |
dc.subject | розподіл уваги | ua |
dc.subject | обсяг уваги | ua |
dc.subject | концентрація уваги | ua |
dc.subject | переключення уваги | ua |
dc.subject | мислення | ua |
dc.subject | організованість особистості | ua |
dc.subject | внимание | ua |
dc.subject | распределение внимания | ua |
dc.subject | объем внимания | ua |
dc.subject | концентрация внимания | ua |
dc.subject | переключение внимания | ua |
dc.subject | мышление | ua |
dc.subject | организованность личности | ua |
dc.subject | attention | ua |
dc.subject | distribution of attention | ua |
dc.subject | volume of attention | ua |
dc.subject | attention focusing | ua |
dc.subject | twisting of attention | ua |
dc.subject | thinking | ua |
dc.subject | organization of students’ personality | ua |
dc.title | Активація психологічних факторів навчання для підвищення ефективності оволодіння іноземною мовою | ua |
dc.type | Article | ua |