DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 35 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16552
Title: Активація психологічних факторів навчання для підвищення ефективності оволодіння іноземною мовою
Authors: Василенко, О. М.
Keywords: увага
розподіл уваги
обсяг уваги
концентрація уваги
переключення уваги
мислення
організованість особистості
внимание
распределение внимания
объем внимания
концентрация внимания
переключение внимания
мышление
организованность личности
attention
distribution of attention
volume of attention
attention focusing
twisting of attention
thinking
organization of students’ personality
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Василенко, О. М. Активація психологічних факторів навчання для підвищення ефективності оволодіння іноземною мовою / О. М. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 40-44.
Abstract: У навчанні англійської мови актуальним є застосування нових методів, розробка яких відбувається з опорою на певну психологічну теорію. В статті автор обґрунтовує, що засвоєння іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається за умови активації уваги, мислення і оптимального прояву організованості особистості студентів. Автор наводить приклади ігор і завдань на практичних заняттях англійської мови.
В обучении иностранному языку актуальным является употребление новых методов, разработка которых осуществляется с опорой на определённую психологическую теорию. В статье автор обосновывает, что усвоение иноязычной речевой деятельности осуществляется при условии активации внимания, мышления и оптимального проявления организованности личности студентов. Автор приводит примеры игр и заданий на практических занятиях по английскому языку.
The use of new methods, development of that comes true with support of a certain psychological theory, is actual in educating of the foreign language. In the article an author grounds, that mastering of foreign speech activity comes true on condition of activating of attention, thinking and optimal display of good organization of students’ personality. The author makes examples of games and tasks at English lessons.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16552
Appears in Collections:Випуск 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasilenko.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.