Для успішного формування мовних компетенцій в учнів 5 класу в другій іноземній мові
важливо враховувати вікові особливості молодшого підліткового віку. Автор аналізує динамічну
структуру особистості учнів цього віку та розглядає такі підструктури як скерованість
(інтереси, мотивація навчання), досвід (знання, уміння, навички) та психічні властивості
(сприйняття, мислення, емоції, пам’ять).
Для успешного формирования языковых компетенций у учеников 5 класса во втором
иностранном языке представляется важным учитывать возрастные особенности младшего
подросткового возраста. Автор анализирует динамическую структуру личности младших
подростков и рассматривает такие её подструктуры как направленность (интересы,
мотивация обучения), опыт (умения, навыки, знания), психические свойства (восприятие,
мышление, эмоции, память).
It is important to take into consideration the young teenager age peculiarity in second foreign
language teaching. The author analyzes the dynamic structure of young teenager personality and
examines such its substructures as tendency (interests, learning motivation), experience (skills,
knowledge), psychological peculiarities (perception, mentality, emotions, memory).