ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Прокопчук, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T12:05:02Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T12:05:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Прокопчук, М. М. Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові / М. М. Прокопчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 166-170. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16271 | |
dc.description.abstract | Для успішного формування мовних компетенцій в учнів 5 класу в другій іноземній мові важливо враховувати вікові особливості молодшого підліткового віку. Автор аналізує динамічну структуру особистості учнів цього віку та розглядає такі підструктури як скерованість (інтереси, мотивація навчання), досвід (знання, уміння, навички) та психічні властивості (сприйняття, мислення, емоції, пам’ять). | ua |
dc.description.abstract | Для успешного формирования языковых компетенций у учеников 5 класса во втором иностранном языке представляется важным учитывать возрастные особенности младшего подросткового возраста. Автор анализирует динамическую структуру личности младших подростков и рассматривает такие её подструктуры как направленность (интересы, мотивация обучения), опыт (умения, навыки, знания), психические свойства (восприятие, мышление, эмоции, память). | ua |
dc.description.abstract | It is important to take into consideration the young teenager age peculiarity in second foreign language teaching. The author analyzes the dynamic structure of young teenager personality and examines such its substructures as tendency (interests, learning motivation), experience (skills, knowledge), psychological peculiarities (perception, mentality, emotions, memory). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | перша іноземна мова | ua |
dc.subject | друга іноземна мова | ua |
dc.subject | мовні компетенціі | ua |
dc.subject | досвід | ua |
dc.subject | мислення | ua |
dc.subject | пам'ять | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | первый иностранный язык | ua |
dc.subject | второй иностранный язык | ua |
dc.subject | языковые компетенции | ua |
dc.subject | опыт | ua |
dc.subject | мышлении | ua |
dc.subject | память | ua |
dc.subject | мотивация | ua |
dc.subject | the first foreign language | ua |
dc.subject | the second foreign language | ua |
dc.subject | language competences | ua |
dc.subject | experience | ua |
dc.subject | mentality | ua |
dc.subject | memory | ua |
dc.subject | emotions | ua |
dc.subject | motivation | ua |
dc.title | Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові | ua |
dc.type | Article | ua |