DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16271
Title: Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові
Authors: Прокопчук, М. М.
Keywords: перша іноземна мова
друга іноземна мова
мовні компетенціі
досвід
мислення
пам'ять
мотивація
первый иностранный язык
второй иностранный язык
языковые компетенции
опыт
мышлении
память
мотивация
the first foreign language
the second foreign language
language competences
experience
mentality
memory
emotions
motivation
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Прокопчук, М. М. Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові / М. М. Прокопчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 166-170.
Abstract: Для успішного формування мовних компетенцій в учнів 5 класу в другій іноземній мові важливо враховувати вікові особливості молодшого підліткового віку. Автор аналізує динамічну структуру особистості учнів цього віку та розглядає такі підструктури як скерованість (інтереси, мотивація навчання), досвід (знання, уміння, навички) та психічні властивості (сприйняття, мислення, емоції, пам’ять).
Для успешного формирования языковых компетенций у учеников 5 класса во втором иностранном языке представляется важным учитывать возрастные особенности младшего подросткового возраста. Автор анализирует динамическую структуру личности младших подростков и рассматривает такие её подструктуры как направленность (интересы, мотивация обучения), опыт (умения, навыки, знания), психические свойства (восприятие, мышление, эмоции, память).
It is important to take into consideration the young teenager age peculiarity in second foreign language teaching. The author analyzes the dynamic structure of young teenager personality and examines such its substructures as tendency (interests, learning motivation), experience (skills, knowledge), psychological peculiarities (perception, mentality, emotions, memory).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16271
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopchuk.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.