Статтю присвячено науково-методичному обґрунтуванню необхідності системного
розуміння теорії оборотних зображень, яка є концептуальною основою її подальшого розвитку у
вигляді системної нарисної геометрії, викладання і вивчення якої спрямоване на свідоме
перетворення буденного мислення студентів-першокурсників у зачатки конструктивно-
композиційного або проектного мислення. У статті аналізуються основи нарисної геометрії. У
статті доведено, що нарисна геометрія створена задля цілеспрямованого навчально-виховного
впливу на студентську молодь.
Работа посвящена научно-методическому обоснованию необ-ходимости системного
понимания теории обратимых изображений, как концептуальной основы её дальнейшего
развития в виде системной начертательной геометрии, обучение и изучение которой направлено
на осознанное преобразование обыденного мышления студентов первых курсов в начале их
профессионального проектного мышления.
The work is devoted to scientific and methodological substantiation of necessary understanding of
the theory of circulating system of images, which is conceptual basis of its further development in the
form of system of descriptive geometry teaching and learning which aims to transform everyday
conscious thinking first-year students in the beginnings of structural and composite or project thinking. In
article examines the fundamentals of descriptive geometry. The article proves that descriptive geometry
created for targeted educational impact on students.