Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-методичні засади системного розуміння теорії оборотних зображень

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Д. І.
dc.date.accessioned 2017-09-29T14:02:10Z
dc.date.available 2017-09-29T14:02:10Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ткач Д. І. Науково-методичні засади системного розуміння теорії оборотних зображень / Д. І. Ткач // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 172-177. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15787
dc.description.abstract Статтю присвячено науково-методичному обґрунтуванню необхідності системного розуміння теорії оборотних зображень, яка є концептуальною основою її подальшого розвитку у вигляді системної нарисної геометрії, викладання і вивчення якої спрямоване на свідоме перетворення буденного мислення студентів-першокурсників у зачатки конструктивно- композиційного або проектного мислення. У статті аналізуються основи нарисної геометрії. У статті доведено, що нарисна геометрія створена задля цілеспрямованого навчально-виховного впливу на студентську молодь. ua
dc.description.abstract Работа посвящена научно-методическому обоснованию необ-ходимости системного понимания теории обратимых изображений, как концептуальной основы её дальнейшего развития в виде системной начертательной геометрии, обучение и изучение которой направлено на осознанное преобразование обыденного мышления студентов первых курсов в начале их профессионального проектного мышления. ua
dc.description.abstract The work is devoted to scientific and methodological substantiation of necessary understanding of the theory of circulating system of images, which is conceptual basis of its further development in the form of system of descriptive geometry teaching and learning which aims to transform everyday conscious thinking first-year students in the beginnings of structural and composite or project thinking. In article examines the fundamentals of descriptive geometry. The article proves that descriptive geometry created for targeted educational impact on students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject геометрія ua
dc.subject графіка ua
dc.subject система ua
dc.subject геометрия ua
dc.subject графика ua
dc.subject система ua
dc.subject geometry ua
dc.subject graphics ua
dc.subject system ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Науково-методичні засади системного розуміння теорії оборотних зображень ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу