В статье рассматривается реализация конструктивистского подхода к обучению будущих
педагогов английскому языку для профессиональной коммуникации. Обсуждаются три главные
направления, лежащие в основе внедрения конструктивистского подхода в преподавание
иностранного языка для профессиональных целей в неязыковом вузе: экспериенциальное обучение,
обучение через содержание будущей специальности и комбинированное обучение. На основе
разработанного конструктивистского учебника “Pedagogical Matters анализируется
практическое построение конструктивистского курса английского языка для профессиональной
коммуникации будущих педагогов.”
У статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх
педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що
лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для
професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського
підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу
англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогів.
The article deals with the implementation of the constructivist approach to teaching future
pedagogues English for professional purposes. Three principal directions underlying the introduction of
the constructivist approach into teaching English for professional communication at non-linguistic higher
schools are discussed: experiential learning, content-based instruction and blended learning. The
practical design of a constructivist course of English for future pedagogues’ professional communication
is analyzed, that course being based on the developed constructivist textbook “Pedagogical Matters.”