Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Конструктивизм в обучении будущих педагогов английскому языку для профессионального общения : методика построения учебника и учебного процесса

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарнопольский, О. Б.
dc.date.accessioned 2017-09-29T13:58:58Z
dc.date.available 2017-09-29T13:58:58Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Тарнопольский О. Б. Конструктивизм в обучении будущих педагогов английскому языку для профессионального общения : методика построения учебника и учебного процесса / О. Б. Тарнопольский // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 167-172. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15786
dc.description.abstract В статье рассматривается реализация конструктивистского подхода к обучению будущих педагогов английскому языку для профессиональной коммуникации. Обсуждаются три главные направления, лежащие в основе внедрения конструктивистского подхода в преподавание иностранного языка для профессиональных целей в неязыковом вузе: экспериенциальное обучение, обучение через содержание будущей специальности и комбинированное обучение. На основе разработанного конструктивистского учебника “Pedagogical Matters анализируется практическое построение конструктивистского курса английского языка для профессиональной коммуникации будущих педагогов.” ua
dc.description.abstract У статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогів. ua
dc.description.abstract The article deals with the implementation of the constructivist approach to teaching future pedagogues English for professional purposes. Three principal directions underlying the introduction of the constructivist approach into teaching English for professional communication at non-linguistic higher schools are discussed: experiential learning, content-based instruction and blended learning. The practical design of a constructivist course of English for future pedagogues’ professional communication is analyzed, that course being based on the developed constructivist textbook “Pedagogical Matters.” ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject обучение будущих педагогов английскому языку для профессиональной коммуникации ua
dc.subject конструктивистский подход ua
dc.subject навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації ua
dc.subject конструктивістський підхід ua
dc.subject teaching future pedagogues English for professional purposes ua
dc.subject constructivist approach ua
dc.subject.classification 37.014.12 ua
dc.title Конструктивизм в обучении будущих педагогов английскому языку для профессионального общения : методика построения учебника и учебного процесса ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу