DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 49 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15786
Title: Конструктивизм в обучении будущих педагогов английскому языку для профессионального общения : методика построения учебника и учебного процесса
Authors: Тарнопольский, О. Б.
Keywords: обучение будущих педагогов английскому языку для профессиональной коммуникации
конструктивистский подход
навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації
конструктивістський підхід
teaching future pedagogues English for professional purposes
constructivist approach
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Тарнопольский О. Б. Конструктивизм в обучении будущих педагогов английскому языку для профессионального общения : методика построения учебника и учебного процесса / О. Б. Тарнопольский // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 167-172.
Abstract: В статье рассматривается реализация конструктивистского подхода к обучению будущих педагогов английскому языку для профессиональной коммуникации. Обсуждаются три главные направления, лежащие в основе внедрения конструктивистского подхода в преподавание иностранного языка для профессиональных целей в неязыковом вузе: экспериенциальное обучение, обучение через содержание будущей специальности и комбинированное обучение. На основе разработанного конструктивистского учебника “Pedagogical Matters анализируется практическое построение конструктивистского курса английского языка для профессиональной коммуникации будущих педагогов.”
У статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогів.
The article deals with the implementation of the constructivist approach to teaching future pedagogues English for professional purposes. Three principal directions underlying the introduction of the constructivist approach into teaching English for professional communication at non-linguistic higher schools are discussed: experiential learning, content-based instruction and blended learning. The practical design of a constructivist course of English for future pedagogues’ professional communication is analyzed, that course being based on the developed constructivist textbook “Pedagogical Matters.”
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15786
Appears in Collections:Випуск 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarnopolsky.pdf155.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.