У статті подано методичну модель актуалізації і формування компонентів навчальної
діяльності учнів при роботі за підручниками «Фізика 7» та «Фізика 9» авторів М.І. Шута,
М.Т.Мартинюка, Л.Ю. Благодаренко. Виокремлено основні напрями, за якими ця методична модель
може бути реалізована. Визначено види самостійної роботи учнів з підручником фізики, які є
найбільш ефективними при використанні вищезазначеної методичної моделі.
В статье представлена методическая модель актуализации и формирования компонентов
учебной деятельности учащихся при работе с учебниками «Физика 7» и «Физика 9» авторов
М.И.Шута, М.Т. Мартинюка, Л.Ю. Благодаренко. Выделены основные направления, по которым
эта модель может быть реализована. Определены виды самостоятельной работы учащихся с
учебником физики, которые являются наиболее эффективными при использовании вышеуказанной
модели.
In this article we present methodicall model of updating and formation of components of learning
activity of students during the work with textbooks “Physics 7” and “Physics 9” written by M.I. Shut, M.T.
Martyniuk , L.Yu. Blagodarenko. We select basic directions in which this model can be implemented. Also we
define kinds of independent student’s work with physics textbook that are most effective during using the
model mentioned above.