DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 12 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15498
Title: Методичні можливості підручника фізики нового покоління у напрямі комплексного формування знань учнів
Authors: Благодаренко, Л. Ю.
Keywords: підручник фізики
компоненти навчальної діяльності
учебник физики
компоненты учебной деятельности
physics textbook
components of educational activity
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Благодаренко, Л. Ю. Методичні можливості підручника фізики нового покоління у напрямі комплексного формування знань учнів / Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – C. 12-17.
Abstract: У статті подано методичну модель актуалізації і формування компонентів навчальної діяльності учнів при роботі за підручниками «Фізика 7» та «Фізика 9» авторів М.І. Шута, М.Т.Мартинюка, Л.Ю. Благодаренко. Виокремлено основні напрями, за якими ця методична модель може бути реалізована. Визначено види самостійної роботи учнів з підручником фізики, які є найбільш ефективними при використанні вищезазначеної методичної моделі.
В статье представлена методическая модель актуализации и формирования компонентов учебной деятельности учащихся при работе с учебниками «Физика 7» и «Физика 9» авторов М.И.Шута, М.Т. Мартинюка, Л.Ю. Благодаренко. Выделены основные направления, по которым эта модель может быть реализована. Определены виды самостоятельной работы учащихся с учебником физики, которые являются наиболее эффективными при использовании вышеуказанной модели.
In this article we present methodicall model of updating and formation of components of learning activity of students during the work with textbooks “Physics 7” and “Physics 9” written by M.I. Shut, M.T. Martyniuk , L.Yu. Blagodarenko. We select basic directions in which this model can be implemented. Also we define kinds of independent student’s work with physics textbook that are most effective during using the model mentioned above.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15498
Appears in Collections:Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blagodarenko.pdf250.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.