Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні можливості підручника фізики нового покоління у напрямі комплексного формування знань учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благодаренко, Л. Ю.
dc.date.accessioned 2017-09-11T13:24:48Z
dc.date.available 2017-09-11T13:24:48Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Благодаренко, Л. Ю. Методичні можливості підручника фізики нового покоління у напрямі комплексного формування знань учнів / Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – C. 12-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15498
dc.description.abstract У статті подано методичну модель актуалізації і формування компонентів навчальної діяльності учнів при роботі за підручниками «Фізика 7» та «Фізика 9» авторів М.І. Шута, М.Т.Мартинюка, Л.Ю. Благодаренко. Виокремлено основні напрями, за якими ця методична модель може бути реалізована. Визначено види самостійної роботи учнів з підручником фізики, які є найбільш ефективними при використанні вищезазначеної методичної моделі. ua
dc.description.abstract В статье представлена методическая модель актуализации и формирования компонентов учебной деятельности учащихся при работе с учебниками «Физика 7» и «Физика 9» авторов М.И.Шута, М.Т. Мартинюка, Л.Ю. Благодаренко. Выделены основные направления, по которым эта модель может быть реализована. Определены виды самостоятельной работы учащихся с учебником физики, которые являются наиболее эффективными при использовании вышеуказанной модели. ua
dc.description.abstract In this article we present methodicall model of updating and formation of components of learning activity of students during the work with textbooks “Physics 7” and “Physics 9” written by M.I. Shut, M.T. Martyniuk , L.Yu. Blagodarenko. We select basic directions in which this model can be implemented. Also we define kinds of independent student’s work with physics textbook that are most effective during using the model mentioned above. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підручник фізики ua
dc.subject компоненти навчальної діяльності ua
dc.subject учебник физики ua
dc.subject компоненты учебной деятельности ua
dc.subject physics textbook ua
dc.subject components of educational activity ua
dc.subject.classification 373. 371:53 ua
dc.title Методичні можливості підручника фізики нового покоління у напрямі комплексного формування знань учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу