У статті розглянуто стратегію інтертекстуальності в мовленнєвому жанрі “коментар” у
німецьких газетах “BILD” та “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Проаналізовано особливості
цитування та алюзії, схарактеризовано їхні функції. Доведено, що чинник адресата впливає на
реалізацію стратегії інтертекстуальності в масовому та якісному виданнях.
В статье рассмотрена стратегия интертекстуальности в речевом жанре “комментарий” в
немецких газетах “BILD” и “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Проанализированы особенности цитат и
аллюзий, дана характеристика их функций. Доказано, что фактор адресата влияет на стратегию
интертекстуальности в массовом и качественном изданиях.
The article examines the strategy of intertextuality in the speech genre “commentary“ in German
newspapers “BILD” and “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. It represents an analysis of distinctive qualities
of citation and allusion and describes their functions. The research provides evidence that the recipient factor
influences the realization of the strategy of intertextuality in the tabloid and reputable newspaper.