DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 09. Сучасні тенденції розвитку мов » Випуск 13 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15124
Title: Стратегія інтертекстуальності в коментарях масової та якісної преси : (на матеріалі німецьких газет "BILD" та "Frankfurter Allgemeine Zeitung"
Authors: Коваленко, Н. М.
Keywords: чинник адресата
мовленнєвий жанр “коментар”
стратегія інтертекстуальності
цитування
алюзія
фактор адресата
речевой жанр “комментарий”
стратегия интертекстуальности
цитирование
аллюзия
recipient factor
speech genre “commentary”
the strategy of intertextuality
citation
allusion
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Коваленко Н. М. Стратегія інтертекстуальності в коментарях масової та якісної преси : (на матеріалі німецьких газет "BILD" та "Frankfurter Allgemeine Zeitung" / Н. М. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов, Вип. 13. - С. 106-111
Abstract: У статті розглянуто стратегію інтертекстуальності в мовленнєвому жанрі “коментар” у німецьких газетах “BILD” та “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Проаналізовано особливості цитування та алюзії, схарактеризовано їхні функції. Доведено, що чинник адресата впливає на реалізацію стратегії інтертекстуальності в масовому та якісному виданнях.
В статье рассмотрена стратегия интертекстуальности в речевом жанре “комментарий” в немецких газетах “BILD” и “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Проанализированы особенности цитат и аллюзий, дана характеристика их функций. Доказано, что фактор адресата влияет на стратегию интертекстуальности в массовом и качественном изданиях.
The article examines the strategy of intertextuality in the speech genre “commentary“ in German newspapers “BILD” and “Frankfurter Allgemeine Zeitung”. It represents an analysis of distinctive qualities of citation and allusion and describes their functions. The research provides evidence that the recipient factor influences the realization of the strategy of intertextuality in the tabloid and reputable newspaper.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15124
Appears in Collections:Випуск 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.pdf161.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.