У статті розглядаються основні критерії виявлення ефективності мови рекламних оголошень.
Наведені у дослідженні критерії стосуються як мовних, так і змістових особливостей рекламної
комунікації. У зв’язку з наведеними критеріями у статті здійснюється аналіз рекламного
повідомлення, що належить до маскулінного рекламного дискурсу Німеччини.
В статье рассматриваются основные критерии определения эффективности рекламных
сообщений. Данные критерии относятся как к языковым, так и к содержательным особенностям
рекламной коммуникации. В связи с приведёнными критериями в статье анализируется рекламное
сообщение, которое относится к маскулинному рекламному дискурсу Германии.
The article deals with investigation of the main criteria of effectiveness of advertising messages. These
criteria concern both linguistic and content peculiarities of advertizing communication. The analysis of
advertising message has been conducted in the article according to the mentioned criteria. The advertizing
message belongs to German masculine advertizing discourse.