Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії виявлення ефективності мови рекламних оголошень/повідомлень

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Велика, І. О.
dc.date.accessioned 2017-07-25T10:18:42Z
dc.date.available 2017-07-25T10:18:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Велика І. О. Критерії виявлення ефективності мови рекламних оголошень/повідомлень / І. О. Велика // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов, Вип. 13. - С. 27-31 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15110
dc.description.abstract У статті розглядаються основні критерії виявлення ефективності мови рекламних оголошень. Наведені у дослідженні критерії стосуються як мовних, так і змістових особливостей рекламної комунікації. У зв’язку з наведеними критеріями у статті здійснюється аналіз рекламного повідомлення, що належить до маскулінного рекламного дискурсу Німеччини. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные критерии определения эффективности рекламных сообщений. Данные критерии относятся как к языковым, так и к содержательным особенностям рекламной коммуникации. В связи с приведёнными критериями в статье анализируется рекламное сообщение, которое относится к маскулинному рекламному дискурсу Германии. ua
dc.description.abstract The article deals with investigation of the main criteria of effectiveness of advertising messages. These criteria concern both linguistic and content peculiarities of advertizing communication. The analysis of advertising message has been conducted in the article according to the mentioned criteria. The advertizing message belongs to German masculine advertizing discourse. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject рекламне оголошення ua
dc.subject маскулінний дискурс ua
dc.subject гендерний стереотип ua
dc.subject мова реклами ua
dc.subject рекламное сообщение ua
dc.subject маскулинный дискурс ua
dc.subject гендерный стереотип ua
dc.subject язык рекламы ua
dc.subject advertizing communication ua
dc.subject advertizing message ua
dc.subject masculine stereotype ua
dc.subject gender stereotype ua
dc.subject linguistic peculiarity ua
dc.title Критерії виявлення ефективності мови рекламних оголошень/повідомлень ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу