Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтелектуальні дороговкази модернізації вищої освіти в Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазоренко, Олена
dc.date.accessioned 2017-04-20T08:18:51Z
dc.date.available 2017-04-20T08:18:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лазоренко О. Інтелектуальні дороговкази модернізації вищої освіти в Україні / О. Лазоренко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 2 (17). – C. 182-192 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13529
dc.description.abstract Теоретичні розвідки українського напряму загальноєвропейського «модернізаційного порядку денного» вищої школи потребують інтелектуальних дороговказів. Певним академічним підґрунтям можуть слугувати концепції «суспільства знання» як чинник суспільного розвитку і сталого та інклюзивного економічного зростання. Робиться спроба показати ґенезу терміну «суспільство знань», наголошуючи на важливості знання як фундаментального чинника не тільки для освіти, а й політики, економіки, навчання дорослих та культури сучасного суспільства. Подається коротка характеристика дотичних документів у царині освітньої державної політики , а саме: «Освітньої та тренінгової стратегії 2020» Європейської Комісії; «Модернізаційний порядок денний європейської системи вищої освіти» Європейського Союзу, а також «Інчхонська декларація» 2015 Світового освітнього форуму, які можуть також бути важливими дороговказами для розбудови української освітньої політики, стратегії та навчальної практики у майбутньому. ua
dc.description.abstract Теоретические исследования украинского направления общеевропейской «модернизационной повестки дня» высшей школы требуют интеллектуальных указателей. Некоторой академической основой для этого могут служить концепции «общества знания» как фактор общественного развития, устойчивого и инклюзивного экономического роста. Делается попытка показать генезис термина «общество знаний», подчеркивая важность знания как фундаментального фактора не только для образования, но и политики, экономики, обучения взрослых и культуры современного общества. В статье предлагается краткая характеристика сопутствующих документов в области образовательной государственной политики, а именно: «Образовательная и тренинговая стратегии 2020» Европейской Комиссии; «Модернизационная повестка дня европейской системы высшего образования» Европейского Союза, а также «Инчхонская декларация» 2015 Всемирного образовательного форума, которые могут также быть важными драйверами для развития украинской образовательной политики, стратегии и учебной практики в будущем. ua
dc.description.abstract Theoretical studies of Ukrainian direction in European «modernization agenda» of high school need intelligent guides. The concept of «knowledge society» as a factor of social development and sustainable and inclusive economic growth should be understood as the certain methodological foundation for such studies. The author analyzes the origins of the terms as “knowledge society” and “nowledge societies”, emphasizing the importance of knowledge as a fundamental factor not only for education but also for politics, economics, adult education and culture of contemporary society. It is given the brief description of relevant documents in the field of educational public policy, namely: “Education and Training Strategy 2020” (European Commission); “Modernization Agenda for European Higher Education System” (European Union), as well as Incheon Declaration provided by 2015 World Education Forum. All these documents may be also mportant signs for the development of Ukrainian education public policy, strategies and practical training in the future. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject «суспільства знання» ua
dc.subject знання ua
dc.subject інформація ua
dc.subject модернізація вищої освіти ua
dc.subject європейська освітня політика ua
dc.subject «общества знания» ua
dc.subject знание ua
dc.subject информация ua
dc.subject модернизация высшего образования ua
dc.subject европейская образовательная политика ua
dc.subject «knowledge societies» ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject information ua
dc.subject modernization of higher education ua
dc.subject European education policy ua
dc.subject.classification 378.091 ua
dc.title Інтелектуальні дороговкази модернізації вищої освіти в Україні ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу