Надурак, Віталій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Статтю присвячено підведенню основних підсумків дослідження автором суспільної моралі в
контексті основних принципів синергетики. В
структурі системи суспільної моралі виділено два
основних рівні: ...
Курбатов, Сергій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Даний матеріал присвячений авторським враженням від П’ятого словацького філософського
конгресу, якій відбувся в місті Братислава 21-23
жовтня 2015 року. Висвітлюється тематика пленарного та секційних ...
Ханжи, Владимир(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Статья посвящена решению проблемы выражения и объяснения сути человеческой деятельности и исторического процесса в его антропном ракурсе. Целью статьи является обобщение ключевых положений
концепции ...
Ершова-Бабенко, Ирина; Гончарова, Ольга(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
В статье приводится анализ потенциала понятия «человекомерности» и
возможностей постнеклассических технологий в разработке методологического решения проблемы безопасности макросистемы «водитель–автомобиль–
среда» ...
Барна, Наталія(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
В статті доводиться, що інтенсивність розвитку сучасної культури породжує процеси, в
яких все більше простежуються тенденції, що
вказують на суттєві зміни у парадигмальних
основах ...
Дебич, Марія(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
У статті проаналізовано досягнення Болонського процесу з акцентуванням уваги на мобільності персоналу як одного з елементів загальної
стратегії інтернаціоналізації вищої освіти і формування Європейського ...
Кримець, Людмила(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Науково-освітній простір є контекстом,
мірилом і перетином значної кількості напрямів
державного управління. Саме в науково-
освітньому просторі формується нова людина, яка
має ...
Лазоренко, Олена(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Теоретичні розвідки українського напряму загальноєвропейського «модернізаційного порядку
денного» вищої школи потребують інтелектуальних дороговказів. Певним академічним підґрунтям можуть слугувати ...
Мєлков, Юрій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Статтю присвячено дослідженню статусу
людини в картині світу, що притаманна постнекласичній науці, однією з характерних рис якої постає людиномірність. Людина виступає у процесі
пізнання не в якості лише ...
Зінченко, Віктор(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
У сучасному світі відбувається диверсифікація
різних моделей вищої освіти. У той же час багатоваріантність, різноманіття моделей вищої освіти
не виключає їх своєрідності. Одночасно багатомодельність систем освіти ...
Бойченко, Михайло(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Статтю присвячено виявленню соціально-інституційних передумов виникнення і розвитку критичного мислення. Приклад
успішності економічних інституцій показує, що завданням критики є не стільки бути наглядачем-поліцейським, ...
Брижнік, Віталій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Стаття присвячена розгляду основних елементів філософії освіти Теодора Адорно. Було зауважено критичне ставлення цього соціального
мислителя до «напівосвіти» як до культурного
продукту індустріально-масової ...
Горбунова, Людмила(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Глобалізація і розгортання інформаційно-комунікаційної революції в світі створюють ситуацію перманентних змін на всіх рівнях суспільного
життя. «Плинність» і нестійкість в минулому
«твердих» ієрархічних ...
Артеменко, Андрій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Основним предметом дослідження є соціально-економічні умови розвитку системи освіти.
Автор зазначає основні етапи розвитку сучасного
суспільства, які вплинули на зміни системи вищої
освіти в країнах Європи. ...
Габермас, Юрген(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Робота всесвітньо відомого німецького філософа Юргена Габермаса присвячена аналізу марксистської соціальної теорії та загалом потенціалу
еволюціоністської концепції суспільства. Охоплено широкий спектр ...
Лактіонова, Анна(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Спільні дії не можна редукувати до індивідуальних. Більш того, індивідуальні дії плідно
аналізуються так, немовби вони здійснювалися
як спільні. Колективна (спільна) раціональність
стоїть ...
Ганаба, Світлана(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
Стаття присвячена огляду книги Дмитра Шевчука «Смисл і межі політичного: філософська інтерпретація», що вийшла друком у 2014 році. Дана праця – це пошук способу мислити про політику, який здатен вловити справжній ...
Бех, Володимир Павлович(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
У монографії-дисертації В.І. Рябченка здійснено надзвичайно всеосяжне,
самостійне і завершене дослідження стану вищої школи України у горизонті
соціальної філософії, результатом якого є ...
Кочубей, Наталія(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
У статті розглядаються основні ідеї монографії С.О. Ганаби «Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики». У дослідженні презентовано концептуальну й соціокультурну модель філософії дидактики як нового ...
Фініков, Тарас(Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
В рецензії Тараса Фінікова на монографію Сергія Курбатова «Феномен університету в контексті часових та просторових викликів» дане дослідження розглядається в контексті становлення сучасного теоретико-методологічного ...