У статті здійснено теоретичний аналіз аспектів губристичної мотивації майбутніх
психологів, яка розглядається у якості аксіологічної складової успішності набуття ними
професійних навичок. Аналіз позитивних і негативних сторін губристичної мотивації в процесі
підготовки майбутніх психологів є значущим, оскільки сприяє усвідомленню глибинних мотивів
особистості в оволодінні психологічними знаннями. Такі губристичні аспекти як прагнення до
домінування над іншими та необхідність у визнанні з боку оточуючих не можуть виступати
детермінантами професійного вибору майбутнього психолога. На основі результатів
теоретико-емпітичного аналізу у статті аргументується необхідність діагностики
губристичних мотивів студентів-психологів в процесі оволодіння ними фаховими знаннями та
побудови аксіотехнології навчання, спрямованої на формування потреби в самовдосконаленні й
саморозвитку як домінантних сторін губристичної мотивації особистості майбутніх
професійних психологів.
В статье осуществлен теоретический анализ аспектов губристической мотивации,
которая рассматривается в качестве аксиологической составляющей успешности и
эффективности приобретения профессиональных знаний и навыков будущими психологами.
Анализа положительных и отрицательных сторон губристической мотивации в процессе
профессиональной подготовки предоставляет возможность определения глубинных мотивов
овладения психологическими знаниями личностью. Наличие таких губристических
мотивационных аспектов как стремление к доминированию над другими и потребность в
признании со стороны окружающих, по мнению автора статьи, не могут детерминировать
профессиональный выбор будущих психологов. В результате проведенного теоретико-
эмпирического исследования в статье аргументируется необходимость диагностики в
процессе профессиональной подготовки губристических мотивов будущих психологов и
построения аксиотехнологии обучения, направленной на формирование потребности личности
в самосовершенствовании и саморазвития как доминантных сторон губристической
мотивации студентов-психологов.
This article provides a theoretical analysis of hubrystycal motivation of future psychologists in
question as axiological component of succesful acquisition of skills. Such hubrystycal aspects as desire to
dominate the others and for recognition by others can not be dominant in a professional activity of psychologist. From the foregoing the article discusses the necessity of diagnosis of existing dominant
parties of expressing the hubrystycal motive of future psychologists in the process of training and building
aksiotecnology of studies which is aimed for formation the necessity of self-improvement.