DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13420
Title: Специфіка прояву губристичної мотивації в процесі підготовки майбутнього психолога
Authors: Волошина, В. В.
Keywords: аксіологія
професійна підготовка
самоставлення
губристична мотивація
майбутні психологи
особистісні цінності
професійні цінності
аксиология
профессиональная подготовка
самоотношение
губристическая мотивация
будущий психолог
личностные ценности
профессиональные ценности
axiology
professional training
self-determination
hubrystycal
motivation
future psychologists
personal values
professional values
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Волошина В. В. Специфіка прояву губристичної мотивації в процесі підготовки майбутнього психолога / В. В. Волошина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 161-168
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз аспектів губристичної мотивації майбутніх психологів, яка розглядається у якості аксіологічної складової успішності набуття ними професійних навичок. Аналіз позитивних і негативних сторін губристичної мотивації в процесі підготовки майбутніх психологів є значущим, оскільки сприяє усвідомленню глибинних мотивів особистості в оволодінні психологічними знаннями. Такі губристичні аспекти як прагнення до домінування над іншими та необхідність у визнанні з боку оточуючих не можуть виступати детермінантами професійного вибору майбутнього психолога. На основі результатів теоретико-емпітичного аналізу у статті аргументується необхідність діагностики губристичних мотивів студентів-психологів в процесі оволодіння ними фаховими знаннями та побудови аксіотехнології навчання, спрямованої на формування потреби в самовдосконаленні й саморозвитку як домінантних сторін губристичної мотивації особистості майбутніх професійних психологів.
В статье осуществлен теоретический анализ аспектов губристической мотивации, которая рассматривается в качестве аксиологической составляющей успешности и эффективности приобретения профессиональных знаний и навыков будущими психологами. Анализа положительных и отрицательных сторон губристической мотивации в процессе профессиональной подготовки предоставляет возможность определения глубинных мотивов овладения психологическими знаниями личностью. Наличие таких губристических мотивационных аспектов как стремление к доминированию над другими и потребность в признании со стороны окружающих, по мнению автора статьи, не могут детерминировать профессиональный выбор будущих психологов. В результате проведенного теоретико- эмпирического исследования в статье аргументируется необходимость диагностики в процессе профессиональной подготовки губристических мотивов будущих психологов и построения аксиотехнологии обучения, направленной на формирование потребности личности в самосовершенствовании и саморазвития как доминантных сторон губристической мотивации студентов-психологов.
This article provides a theoretical analysis of hubrystycal motivation of future psychologists in question as axiological component of succesful acquisition of skills. Such hubrystycal aspects as desire to dominate the others and for recognition by others can not be dominant in a professional activity of psychologist. From the foregoing the article discusses the necessity of diagnosis of existing dominant parties of expressing the hubrystycal motive of future psychologists in the process of training and building aksiotecnology of studies which is aimed for formation the necessity of self-improvement.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13420
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshyna.pdf343.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.