Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комунікативна толерантність старшокласників у контексті соціально-психологічних чинників освітнього простору

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко, І. І.
dc.contributor.author Кубриченко, Т. В.
dc.date.accessioned 2017-04-12T07:44:54Z
dc.date.available 2017-04-12T07:44:54Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сергієнко І. І. Комунікативна толерантність старшокласників у контексті соціально-психологічних чинників освітнього простору / І. І. Сергієнко, Т. В. Кубриченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 126-133 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13418
dc.description.abstract У статті представлені результати теоретичного обгрунтування та емпіричного дослідження соціально-психологічних чинників освітнього середовища, що обумовлюють комунікативну толерантність старшокласників. В результаті емпіричного дослідження показано, що існує позитивний статистично значущий зв'язок між показниками комунікативної толерантності старшокласників та комунікативної толерантності, загальним індексом толерантності їх вчителів та батьків, демократичним стилем взаємодії педагогів з учнями. Показано, що висока комунікативна толерантність старшокласника робить його популярним серед ровесників. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты теоретического обоснования и эмпирического исследования социально-психологических факторов образовательной среды, обусловливающих коммуникативную толерантность старшеклассников. Названы представленные в литературе определения категории коммуникативной толерантности как полифункционального феномена, модели коммуникативной толерантности, ее структурные компоненты, уровни, аспекты, механизмы и факторы формирования. В результате эмпирического исследования показано, что существует положительная статистически значимая связь между показателями коммуникативной толерантности старшеклассников и коммуникативной толерантности, общим индексом толерантности их учителей и родителей, демократическим стилем взаимодействия педагогов с учениками. Показано, что высокая коммуникативная толерантность старшеклассника делает его популярным среди ровесников. ua
dc.description.abstract The article dwells upon the results of theoretical grounds and empirical study of educational environment social and psychological factors, which determine high school students' communicative tolerance. Category of communicative tolerance as a multifunctional phenomenon definitions presented in the literature, as well as its structural components, levels, aspects, mechanisms and formation factors are named. As a result of empirical study it's been shown that there is a positive statistically significant connection between high school students' communicative tolerance rate and their parents' and teachers' communicative tolerance and common tolerance index, democratic style of interaction between teachers and students. It has been noted that a student's high communicative tolerance makes him or her popular among peers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject система освіти ua
dc.subject старшокласники ua
dc.subject комунікативна толерантність ua
dc.subject система образования ua
dc.subject старшеклассники ua
dc.subject коммуникативная толерантность ua
dc.subject education ua
dc.subject high school ua
dc.subject communicative tolerance ua
dc.subject.classification 159.922.6 ua
dc.title Комунікативна толерантність старшокласників у контексті соціально-психологічних чинників освітнього простору ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу