У статті представлені результати теоретичного аналізу проблеми розвитку мнемічної
діяльності студентів. Розглянуто підходи сучасних учених до проблеми залежності мнемічної
діяльності від активізації формування потреби в її розвитку. Проаналізовані відповіді студентів
на анкетування з приводу розуміння ними важливості розвитку мнемічної діяльності та способів
її активізації. Визначено причини, чому студенти молодших та старших курсів мають низьку
ефективність власної мнемічної діяльності. Запропоновано методи вирішення проблем
мнемічної діяльності студентів та активізації формування потреби в її розвитку. Визначено
шляхи покращення учбової діяльності з метою формування у студентів бажання самостійно
займатися славними мнемічними навичками.
В статье представлены результаты теоретического анализа проблемы развития
мнемической деятельности студентов. Рассмотрены подходы современных ученых к проблеме
зависимости мнемической деятельности студентов от активизации формирования
потребности в её развитии. Проанализированы ответы студентов на анкетирование по
поводу понимания ими важности развития мнемической деятельности и способов её
активизации. Определены причины, по которым студенты младших и старших курсов имеют
низкую эффективность своей мнемической деятельности. Предложены методы решения проблемы мнемической деятельности студентов и активизации формирования потребности в
её развитии. Определены пути улучшения учебной деятельности с целью формировать в
студентов желание самостоятельно заниматься своими мнемическими навыками.
The article deals with the results of the theoretical analysis of the problem of the mnemonic activity
of the individual in the late adolescence. The formation of this phenomenon in this period of ontogenesis
has its own specifics. Taking into account this specificity in the learning process the author tries to specify
its impact on students’ memorizing new material and characteristics of this impact for the development
of mnemonic activity. Besides, the peculiarities of the formation of students’ need for revitalization of
their mnemonic activity are described as well. In addition, the need for intensification of forming the
mnemonic skills in using various learning means is outlined. Different points of view of modern scientists
about the features of the mnemonic activity among students and its development are reviewed. An
implementation of special courses and training for the enhancement of mnemonic activity is suggested.