DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2(47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13332
Title: Peculiarities of need formation to enhance mnemonic activity of funure foreign language teachers
Authors: Zhovniruk, A. I.
Keywords: мнемічна діяльність
мнемічні навички студентів
учбова діяльність
навички аудіювання
запам’ятовування
збереження та відтворення інформації
мнемическая деятельность
мнемические навыки студентов
учебная деятельность
навыки аудирования
запоминание
сохранение и воспроизведение информации
mnemonic activity
mnemonic skills of students
learning activity
remembering
storage and reproduction of information
listening skills
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Zhovniruk A. I. Peculiarities of need formation to enhance mnemonic activity of funure foreign language teachers / A. I. Zhovniruk // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [ред. колегія В. П. Андрущенко [та ін.]]. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12. Психологічні науки. Вип. 2 (47) - С. 96-102
Abstract: У статті представлені результати теоретичного аналізу проблеми розвитку мнемічної діяльності студентів. Розглянуто підходи сучасних учених до проблеми залежності мнемічної діяльності від активізації формування потреби в її розвитку. Проаналізовані відповіді студентів на анкетування з приводу розуміння ними важливості розвитку мнемічної діяльності та способів її активізації. Визначено причини, чому студенти молодших та старших курсів мають низьку ефективність власної мнемічної діяльності. Запропоновано методи вирішення проблем мнемічної діяльності студентів та активізації формування потреби в її розвитку. Визначено шляхи покращення учбової діяльності з метою формування у студентів бажання самостійно займатися славними мнемічними навичками.
В статье представлены результаты теоретического анализа проблемы развития мнемической деятельности студентов. Рассмотрены подходы современных ученых к проблеме зависимости мнемической деятельности студентов от активизации формирования потребности в её развитии. Проанализированы ответы студентов на анкетирование по поводу понимания ими важности развития мнемической деятельности и способов её активизации. Определены причины, по которым студенты младших и старших курсов имеют низкую эффективность своей мнемической деятельности. Предложены методы решения проблемы мнемической деятельности студентов и активизации формирования потребности в её развитии. Определены пути улучшения учебной деятельности с целью формировать в студентов желание самостоятельно заниматься своими мнемическими навыками.
The article deals with the results of the theoretical analysis of the problem of the mnemonic activity of the individual in the late adolescence. The formation of this phenomenon in this period of ontogenesis has its own specifics. Taking into account this specificity in the learning process the author tries to specify its impact on students’ memorizing new material and characteristics of this impact for the development of mnemonic activity. Besides, the peculiarities of the formation of students’ need for revitalization of their mnemonic activity are described as well. In addition, the need for intensification of forming the mnemonic skills in using various learning means is outlined. Different points of view of modern scientists about the features of the mnemonic activity among students and its development are reviewed. An implementation of special courses and training for the enhancement of mnemonic activity is suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13332
Appears in Collections:Випуск 2(47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhovniruk.pdf285.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.