Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрчик, О. М.
dc.date.accessioned 2017-04-07T12:02:40Z
dc.date.available 2017-04-07T12:02:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Юрчик О. М. Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах / О. М. Юрчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 81-88 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13304
dc.description.abstract Стаття присвячена одній з актуальних проблем у сучасній психологічній науці – булінгу в початкових класах. У праці розглядаються погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо сутності феномена насилля, уточнено робочі дефініції понять булінг, шкільне насилля, агресія, агресивність. Здійснено соціально-психологічний аналіз проявів насилля в середовищі дітей початкових класів; за результатами емпіричного дослідження побудовано матрицю кореляційного аналізу показників булінгу в початкових класах. Теоретично обґрунтовано необхідність здійснення психопрофілактичних заходів щодо попередження шкільного насилля. ua
dc.description.abstract Статья посвящена одной из актуальных проблем в современной психологической науке – буллингу в начальных классах. В работе рассматриваются взгляды отечественных и зарубежных ученых о сущности феномена насилия, уточнено рабочие дефиниции понятий буллинг, школьное насилие, агрессия, агрессивность. Осуществлен социально-психологический анализ проявлений насилия в среде детей начальных классов; по результатам эмпирического исследования построена матрица корреляционного анализа показателей буллинга в начальных классах. Теоретически обоснована необходимость осуществления психопрофилактических мероприятий по предупреждению школьного насилия. ua
dc.description.abstract The article is dedicated to one of the urgent problems in modern psychological science – bullying in primary school. The work examines the views of domestic and foreign scholars regarding the nature of the violence phenomenon, specified working definitions of bullying conception, school violence, aggression and aggressiveness. Social-psychological analysis of the violence manifestations among children of primary school was carried out; according to the results of empirical research the correlation analysis matrix of bullying performance in primary school was built. Theoretically substantiated the need for psycho preventive measures to prevent school violence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject агресія ua
dc.subject агресивність ua
dc.subject булінг ua
dc.subject третирування ua
dc.subject шкільне насилля ua
dc.subject молодший школяр ua
dc.subject жертва ua
dc.subject кривдник ua
dc.subject агрессия ua
dc.subject агрессивность ua
dc.subject буллинг ua
dc.subject третирования ua
dc.subject школьное насилие ua
dc.subject младший школьник ua
dc.subject жертва ua
dc.subject обидчик ua
dc.subject.classification 159.922 ua
dc.title Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу