Стаття присвячена проблемі формування особистісної та професійної компетентності
у студентів-психологів. Розглянуто вимоги, які висуваються до психолога на сучасному етапі в
змінених умовах життя. Підкреслюється важливість використання активних методів соціально-
психологічного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Розглядається
запропонована автором програма формування впевненості в собі, активності в міжособистісних
стосунках у студентів-психологів. У статті наводяться практичні вправи для формування
впевненості в собі, мета і методика їх проведення.
Статья посвящена проблеме формирования личностной и профессиональной
компетентности у студентов–психологов. Рассмотрены требования, которые выдвигаются к
психологу на современном этапе в измененных условиях жизни. Подчеркивается важность
использования активных методов социально-психологического обучения в процессе
профессиональной подготовки будущих психологов. Рассматривается предложенная автором
программа формирования уверенности в себе, активности в межличностных отношениях у
студентов–психологов. В статье наводятся практические упражнения для формирования
уверенности в себе, цель и методика их проведения.
The article deals with the formation of personal and professional competence of psychology
students. The requirements, which are put forward to the psychologist at the present stage in the changed
conditions of life. Emphasizes the importance of using active methods of socio-psychological training in
the training of future psychologists. We consider the proposed program is the author of forming self-confidence, activity in interpersonal relationships psychology students. Article induced practical exercises
for the formation of self-confidence, purpose and methods of their implementation.