Матусевич, Тетяна(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Дана стаття присвячена авторським враженням від XI Всесвітнього конгресу Міжнародного
товариства універсального діалогу (ISUD) «Цінності та ідеали: теорія і практика», який проходив
з 11 по 16 липня 2016 ...
Гомілко, Ольга(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Процес ствердження постматеріальних цінностей вимагає посилення позицій розуму. Саме
в цей складний та суперечливий час відбувається
повернення Арістотеля, щоб навчити людство
ефективно користуватися ...
Киященко, Лариса(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
В статье предпринята попытка через рассмотрение трансдисциплинарного опыта, ориентированного рекурсивной рефлексией, представить
идею трансверсума через концептуальный ряд:
универсума, поливерсума, ...
Засс, Ганс-Мартін(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Термін та концепція біоетики (Bio-Ethik) були
розроблені Фріцем Яром (Fritz Jahr), протестантським пастором в місті Галле у 1927 році, тобто
задовго до того, як у 1970-тих виникла біоетика у сучасному розумінні в Америці ...
Губенко, Анна(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Концепция интегративной биоэтики получила развитие в разных странах, при этом объединяющей составляющей данной концепции
является идея о необходимости дискуссии по
вопросам биоэтики в разных слоях ...
Pawlak, Robert(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
The paper is devoted to the presentation of the representation of the results of a study about stratification in the school system
in Poland. The research was conducted in Krakow,
the former capital of Poland, ...
Oyeshile, Olatunji A.(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
The pivotal role which education plays in helping
humanity to come to terms with existential imperatives
cannot be over emphasized. It is the management of
the flux concomitant to existential imperatives ...
Ищенко, Наталья(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Рассмотренная в перспективе образовательной тематики, хайдеггеровская аналитика Dasein свидетельствует о том, что в онтологии М. Хайдеггера эпистемологическая
проблема ...
Dimopoulos, Bill(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
The nietzschean man is composed on the basis of life’s attempt to realize the terror,
the horror and the absurdity hiding in itself. In others words it concerns an extremely
dangerous, tragic as well as uncertain ...
Козловський, Віктор(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
У статті досліджується Кантова прагматична антропологія як специфічна модель дослідження людини, її природи. Ця модель розроблялась німецьким філософом у 1770-і роки. Дана проблематика знайшла своє ...
Вубельс, Тео; Курбатов, Сергій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Інтерв’ю Сергія Курбатова
1
з президентом Європейської асоціації дослідників освіти (
EERA
)
2
, професором Університету Утрехту Тео Вубельсом
3
(Нідерланди), проведене під час його участі в Першій літній ...
Гірний, Олег(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Стаття присвячена проблемі виплат державних стипендій студентам ВНЗ, яка розглядається в контексті принципу «рівного доступу
до освіти» та поняття «безплатна освіта».
Зараз у ВНЗ України є ...
Пролеєв, Сергій(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
У статті розглядається система загальних
та спеціальних компетентностей в освітньому
стандарті з філософії. Викладені основні принципи розробки комплексу компетентностей. Визначено їх з’язок з проектом ...
Шамрай, Вікторія(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
У статті простежується вплив світової кризи на зміст та спосіб існування сучасної освіти.
При цьому йдеться не про відстеження різноманітних ефектів цього впливу, а про новий запит,
який висуває ...
Зінченко, Віктор(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Досліджуються основні ідейні закономірності
розвитку соціальноорієнтованих концепцій філософії освіти у контексті проблем інституалізації
знань про розвиток людини і суспільства. Аналізується системно-інтеграційний ...
Поліщук, Олександр; Поліщук, Олена(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
В статті розглянуто деякі концепції колективної дії. З’ясовано, що колективна дія утворюється внаслідок взаємодії індивідів в межах групи, колективу
тощо. Таким соціальним середовищем, у якому починає зароджуватися ...
Горбунова, Людмила(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
В статті розглядаються найбільш значимі
фактори, що формують виклики для освітньої
політики, та напрями її реформування у транснаціональному освітньому просторі. В контексті
становлення глобального ...
Гутнер, Григорий(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
Ставится вопрос о мотивации учащихся всех
ступеней образования при изучении различных
научных дисциплин. Отсутствие мотивации часто связано с тем, что научные задачи по своему
характеру резко ...
Шевчук, Дмитро(Інститут вищої освіти НАПН України, 2016)
У статті здійснено огляд книги Кена Робінсона «Школа будущего». В цій книзі акцентується
увага на тому, що уряди сучасних країн йдуть хибним шляхом. Вони орієнтуються на стандартизацію, конкуренцію ...