Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г.Г. Ващенка

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довбня, Віктор
dc.date.accessioned 2017-03-06T09:46:16Z
dc.date.available 2017-03-06T09:46:16Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Віктор Довбня Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г.Г. Ващенка / Довбня Віктор // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 152-167 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12849
dc.description.abstract У статті розглядаються основи творчого доробку знакової постаті в освіті України XX ст. Григорія Ващенка. На історико-філософських прикладах шляхом аналізу національно-духовних складників освіти показано українські світоглядні підходи та підвалини педагогічних поглядів мислителя. Автор звертає увагу на існування в історії філософії освіти України розмаїтих теоретичних дискурсів, розкриваючи зв’язок між ними не як суто номінальний чи лише концептуальний і термінологічний, а й виявляючи їхню історичну неперервність та взаємопроникність. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются основы творческого наследия знаковой фигуры в образовании Украины XX в. Григория Ващенко. На историко-философских примерах путем анализа национально-духовных составляющих образования показаны украинские мировоззренческие подходы и истоки педагогических взглядов мыслителя. Автор обращает внимание на существование в истории философии Украины разнообразных теоретических дискурсов, раскрывая связь между ними не как сугубо номинальную или только концептуальную и терминологическую, но и выявляя их историческую непрерывность и взаимопроникаемость. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the creative heritage of the signifi cant fi gure in the XXth century education of Ukraine Hrigoriy Vashchenko. Based on historical and philosophical examples of analysis of national and spiritual components of education, the Ukrainian ideological approaches and pedagogical views of the thinker are shown. The author pays attention to the existence of theoretical discourses in the history of philosophy of Ukraine, revealing the relationship between them not as strictly nominal or only conceptual and terminological, but also revealing their historical continuity and interpenetration. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject педагогічний світогляд ua
dc.subject ідеал людини ua
dc.subject философия образования ua
dc.subject педагогическое мировоззрение ua
dc.subject идеал человека ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject pedagogical outlook ua
dc.subject human ideal ua
dc.subject.classification 1 «654»:37.035(477)(092) ua
dc.title Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г.Г. Ващенка ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу