Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського (до 130-річчя з дня народження)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Предборська, Ірина
dc.date.accessioned 2017-03-03T11:59:50Z
dc.date.available 2017-03-03T11:59:50Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Ірина Предборська Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського (до 130-річчя з дня народження) / Предборська Ірина // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 142-151 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12838
dc.description.abstract У статті актуалізується філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського в контексті сучасних тенденцій філософії освіти. Авторка аналізує, як філософ постулює основні положення гуманної педагогіки, особистісно-орієнтованого навчання, згідно з якими побудова виховних стратегій розпочинається з пізнання внутрішніх інтенцій дитини, її духовного світу, а основний напрям педагогічних зусиль спрямовується на пошук шляхів поєднання в душі дитини свободи з добром, з духовно-моральними цінностями людства. ua
dc.description.abstract В статье актуализируется философско-педагогическая концепция В. Зеньковского в контексте современных тенденций философии образования. Автор анализирует, как философ постулирует основные положения гуманной педагогики, личностно-ориентированного образования, согласно которому построение воспитательных стратегий начинается с познания внутренних интенций ребенка, его духовного мира, а основное устремление педагогических усилий направлено на поиск путей соединения в душе ребенка свободы с добром, с духовно-моральными ценностями человечества. ua
dc.description.abstract The author of the given article actualizes the philosophical and pedagogical conception of V. Zenkovskyi in the context of the philosophy of education’s contemporary tendencies. She analyzes how philosopher postulates the main ideas of humanistic pedagogy, person-oriented education, according to which the construction of educational strategies begins from cognition of child’s inner intentions, his/her inner life; and how the main task of pedagogical efforts is directed to search the ways of combination in child’s soul the freedom with good, with moral values of mankind. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject духовність ua
dc.subject свобода ua
dc.subject добро ua
dc.subject духовность ua
dc.subject свобода ua
dc.subject добро ua
dc.subject spirituality ua
dc.subject freedom ua
dc.subject good ua
dc.subject.classification 1 «654»:37(470)(092) ua
dc.title Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського (до 130-річчя з дня народження) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics