There are many problems associated with the teachers’ education
in the Czech Republic and just in order to make my contribution
short and concise, I will focus on three important problems in this
article only. the first problem I would like to point out here is linked
to the European process of standardization and harmonization of
university studies and degrees that are awarded The second problem
the schools of pedagogy have to face in these years is the system of
quality evaluation that is rather uniform for the whole university
sector and that is mainly based on scientific results assessment. The
final problem is that teachers’ education seems to be proliferating and
many non-pedagogical schools are launching their new programs in
pedagogy.
Существует много проблем, связанных с подготовкой педагогов в Чешской Республике, однако, чтобы изложить свое виденье сжато и лаконично, остановлюсь на трех важнейших.
Первый спорный вопрос связан с процессом европейской стандартизации и унификации обучения в университете, а также дипломами, которые выдаются.
Вторая проблема, с которой придется сталкиваться учебным заведениям, - система оценки качества учебного процесса является достаточно унифицированной для всего университетского сектора и базируется главным образом на основе научной оценки результатов.
И третий вопрос, на который стоит обратить внимание, - подготовка педагогов становится пролиферуючою, много непедагогических учебных заведений внедряют собственные новые программы в педагогике.
Існує багато проблем, пов'язаних з підготовкою педагогів в Чеській Республіці, проте, щоб викласти своє бачення стисло і лаконічно, зупинюсь на трьох найважливіших. Перше спірне питання пов'язане з
процесом європейської стандартизації і уніфікації навчання в університеті, а також дипломами, що видаються.
Друга проблема, з якою доводиться стикатись навчальним закладам - система оцінки якості навчального процесу є досить уніфікованою для всього університетського сектору і базується головним чином на основі наукової оцінки результатів. І третє питання, на яке варто звернути увагу, - підготовка педагогів стає проліферуючою, багато непедагогічних навчальних закладів впроваджують власні нові програми в педагогіці.