Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Josef, Hynek
dc.date.accessioned 2016-10-10T09:05:38Z
dc.date.available 2016-10-10T09:05:38Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Josef Hynek Problems то bе solved / Hynek Josef // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 84-87 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11462
dc.description.abstract There are many problems associated with the teachers’ education in the Czech Republic and just in order to make my contribution short and concise, I will focus on three important problems in this article only. the first problem I would like to point out here is linked to the European process of standardization and harmonization of university studies and degrees that are awarded The second problem the schools of pedagogy have to face in these years is the system of quality evaluation that is rather uniform for the whole university sector and that is mainly based on scientific results assessment. The final problem is that teachers’ education seems to be proliferating and many non-pedagogical schools are launching their new programs in pedagogy. ua
dc.description.abstract Существует много проблем, связан­ных с подготовкой педагогов в Чешской Республике, однако, чтобы изложить свое виденье сжато и лаконично, остановлюсь на трех важнейших. Первый спорный вопрос связан с про­цессом европейской стандартизации и унификации обучения в университете, а также дипломами, которые выдаются. Вторая проблема, с которой при­дется сталкиваться учебным заведени­ям, - система оценки качества учебного процесса является достаточно унифицированной для всего университетского сектора и базируется главным образом на основе научной оценки результатов. И третий вопрос, на который сто­ит обратить внимание, - подготовка педагогов становится пролиферуючою, много непедагогических учебных заведе­ний внедряют собственные новые про­граммы в педагогике. ua
dc.description.abstract Існує багато проблем, пов'язаних з підготовкою педагогів в Чеській Респу­бліці, проте, щоб викласти своє бачення стисло і лаконічно, зупинюсь на трьох найважливіших. Перше спірне питання пов'язане з процесом європейської стандартизації і уніфікації навчання в університеті, а також дипломами, що видаються. Друга проблема, з якою доводиться стикатись навчальним закладам - сис­тема оцінки якості навчального про­цесу є досить уніфікованою для всього університетського сектору і базується головним чином на основі наукової оцін­ки результатів. І третє питання, на яке варто звер­нути увагу, - підготовка педагогів стає проліферуючою, багато непедагогічних навчальних закладів впроваджують власні нові програми в педагогіці. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject teachers’ education ua
dc.subject non-pedagogical schools ua
dc.subject university sector ua
dc.subject подготовка педагогов ua
dc.subject непедагогические учебные заведе­ния ua
dc.subject университетский сектор ua
dc.subject підготовка педагогів ua
dc.subject університетський сектор ua
dc.subject непедагогічні навчальні заклади ua
dc.title Problems то bе solved ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу