Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наукові підходи і принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волкова, Ю. І.
dc.date.accessioned 2016-09-27T14:44:23Z
dc.date.available 2016-09-27T14:44:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Волкова Ю. І. Наукові підходи і принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. І. Волкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 166-172 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11294
dc.description.abstract В статье рассмотрены научные подходы и принципы, определяющие стратегию методического сопровождения процесса формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки и хореографии. Такими подходами являются: гуманистический, средовой, личностно-деятельностный и герменевтический. Раскрыты принцип комфортного художественного общения, принцип художественного творчества, принцип диалогичности и принцип художественно-коммуникативного понимания. ua
dc.description.abstract У статті розглянуті наукові підходи і принципи, що визначають стратегію методичного супроводу процесу формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Такими підходами є: гуманістичний, середовищний, особистісно-діяльнісний і герменевтичний. Розкрито принцип комфортного художнього спілкування, принцип художньої творчості, принцип діалогічності і принцип художньо-комунікативного розуміння. ua
dc.description.abstract This article deals with the conceptual approaches, principles necessary to determine and reason the pedagogical conditions and methodical support structure of the artistic and communicative skills forming of future music and choreography teachers. Such approaches are: humanistic, environmental, activistic and hermeneutical. The following principles are pointed out: the principle of the comfortable artistic communication, the principle of the artistic creation, the principle of the dialogueness and the principle of the artistic and communicative comprehension. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject научные подходы ua
dc.subject принципы ua
dc.subject художественно-коммуникативные умения ua
dc.subject наукові підходи, ua
dc.subject принципи ua
dc.subject художньо-комунікативні вміння ua
dc.subject conceptual approaches ua
dc.subject principles ua
dc.subject artistic and communicative skills ua
dc.subject.classification 378.124+78+792.8+371.3 ua
dc.title Наукові підходи і принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу